četrtek, 2. november 2017

Bonbonček za 2 in 4 leta

Drage moje šjore, kot sem že napovedala bo 12. novembra moj blog upihnil štiri svečke, danes pa piha Mija dve svečki. Zato sem vam pripravila sladko darilce, kaj pa bo to se še nisem odločila... Za bonbonček se pofočkate v komentarju, možnost izžreba pa si lahko povečate, če pošljete še voščilnico Miji za dve leti :). Mala namreč obožuje ustvarjanje in kar naprej prenaša kovčke z luknjači, ko pa vidi štampiljke in blazinice pa že išče "šmir" papir... Skupaj ji bomo tako pripravili še večje presenečenje.


V vrtcu je v skupini pikapolonic - doma so sedaj popularne pikapoke na 100 in en način. Tako je padla ideja da bodo vabila v obliki pikapolonic, kako bom pa to združila s torto pa nisem še 100% prepričana :(. Vse ideje so dobrodošle!


Pomagala je tudi pri izdelavi vabil. Lepila je pikice na krila in učke - mami jih je samo malo centrirala, ker bi drugače vse škilile :).


Ta teden je praznovala tudi naša Sonja. K njej je romal tale prstan v roza/črni kombinaciji, voščilnico pa ste videle v eni izmed prejšnjih objav. Slavljenki prstan prav paše - je poslala dokaz, Mija pa si ga je tudi nadela sama od sebe :).



Brez bučk za "naš" praznik pa tudi ni šlo. Takole so uspeli "narobutani" strahci :)



Sedaj se pa le hitro "pofočkajte" pod objavo, nič ne bom huda če boste novičko delile tudi na svojih blogih. Časa imate do 12.11.2017 do polnoči. Potem pa bo naša pikapoka izžrebala dobitnico. Če še nimate novega naslova me kontaktirajte preko e-maila(zgoraj desno).

Hvala ker pokukate k meni, čeprav ne komentiram vestno vaših objav. Zlate ste :)!

Izzivi:
Simply papercrafts for all occassions #52- anything goes
CGC challenge - halloween
Deep ocean challenge #167-inspired by song-movie (inspiration for invitation was children song about ladybug)

pa pa
Ne-Ja

15 komentarjev:

  1. Juhuuu, vse najboljše tvojemu blogu in Miji. Krasen prstan in vabila tudi. SPloh, ker jih je slavljenka sama pomagala delat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja pa iiii....imate dvojni razlog za praznovanje.Vidim,da imaš ustvarjalno naslednico.Vesela sem,da tudi otroci uživajo v ustvarjanju. Mija,vse najboljše ti želim :)
    Čestitke za četrto obletnico bloganja.Rada pokukam v tvoj blogec,kjer me pričaka vedno kaj lepega.Z veseljem pa pošljem tvoji damici voščilnico za rojstni dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožujem praznovanja, tole dvojno se mi zdi pa še posebno imenitno :-)
    Idejo za vizitko že imam pa tudi namig za tortico - spečeš poljubno testo (ki bo mali piki poki najbolj všeč ;-) ) okrogle oblike in nato pa pod vrhom odrežeš 2 cm testa (pokrov). Ta pokrov oz. krog razpoloviš in iz njega narediš krila - tako kot na vajinem vabilcu ... Imam super recept za Sahar tortico, ki je ravno prav temna, za preliv pa morda jagode ali maline za rdečo barvo???
    Prijetne priprave na praznovanje vama želim še v naprej in seveda čestitke tebe od mene za 4 leta bloganja :-)
    Pikapokast pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. O, vse najboljše Miji in tvojemu b(r)logecu. Lepa vabila si ji naredila. Torta pa, nič posebnega, polkrogla, nanjo pa rdeča tičina masa. Isto, kot pri vabili, le da lahko črne pike izrežeš iz čokolade (mehko čokolado poliješ na peki papir, pogladiš in preden se strdi izrežeš kroge (tako bi jaz naredila, eno je teorija, praksa pa drugo ;D

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse najboljše prvič, vse najboljše drugič tvoji mali miški. Vabila so perfektna, prstan (zelo lep ampak moj je lepši:-))....))Duhci so lepo strašil po tvojem koncu, priklicali so tudi polno luno...hvala lepa, moje neprespane noči so prekrasne:-))....voščilnica za tvojga miša pa prileti...tega pa res ne smem zamudit.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa vabila in vse dobro tvoji naslednici pri papirčkanju. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke obema!:) vabila so krasna in nekaj posebnega, ker jih je slavljenka pomagala izdelovati... Prstan je pa itak top!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke mami in Miji :)
    Pikapolonice so pa zakon
    lepa vabila in še lepši nakit
    da o bučah ne izgubljam besed
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  9. Ojla Jerneja, a toliko let že imaš:) - hitro čas beži - tebi in tvoji pikici pokici. Lepo sta skupaj nabrali leta in lepo ustvarjata. Ta deklič nam bo še huda konkurenca:). Vabila so tako super,da kar nimam besed, kako odlično si skombinirala vse kroge in jih sestavila v simpatične pikapolonice. Prstan je več kot odličen in sem kar mal "fouš" Sonji, ker se lahko ponaša z njim, si ga pa punca zasluži:). Čarovnice sta pa tudi odlično preganjali:). Pošiljam vama lepe pozdrave in lepo praznujte, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo, kako lepa vabila sta naredili, prekrasna! Čestitke obema za vajini praznovanji.
    Prstan pa seveda čudovit. Zelo všeč mi je tvoj unikatni nakit.
    Nisem prepričana, če imam tvoj pravi naslov, zato ti takoj zdaj pošljem mejl, da tudi jaz pošljem voščilnico tvoji mali navihanki.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Jej, kako čas beži. Pa saj se spomnim dne, ko se je Mija rodila, sedaj pa ima že dve leti. Čestitke iz srca. Srčno upam, da ji uspem izdelati tudi čestitko. Čestitam tudi za super luštna vabila pike-poke in 4 leta tvojega bloga. Le tako naprej.Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidve z Mijo sta super tim. :-) Mala princeska je po mami podedovala ustvarjalni talent. :-) Hvala za prelep prstan in lepe želje. Sem se že važila z njim. :-)
    Voščilnica za Mijo je že v kuverti, pripravljena na pot. Upam, da ji bo všeč. :-)
    Z veseljem se postavljam v vrsto za bonbonček. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako luštna vabila. Prav uživam ko vidim da z Mijo skupaj ustvarjata. Vabila so res krasna in bodo prinašala srečo. Prstan je krasen, jaz ga tudi imam.....Vse najboljše blogu in Miji.

    OdgovoriIzbriši
  14. Dve leti, saj ne morem verjet kako čas beži. Tvoja naslednica je pokazala res izjemen talent za ustvarjanje.
    Tudi mi smo imeli za drugi rojstni dan vabila v obliki pikapok :)
    Iskrene čestitke Miji in tvojemu blogu!

    OdgovoriIzbriši
  15. aha, vidim, da še nisem komentirala tu - res krasen tim sta, tako posrečene fotke. in kraaaasen tvoj prstan, pika poke so pa seveda zakon!
    čestitke tako miji kot tvojemu blogu!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).