četrtek, 8. februar 2018

Pomlad na vratih

No saj vem, da je zunaj dobrega pol metra snega, vendar sem Andreji v tej objavi, obljubila da bo dobila svojo natur dekoracijo. Za njen praznik se to najbolj spodobi, a ne. 


Naredila sem kvadratno osnovo iz vrbovih vej v stilu okna s križem. potem pa dodajala elemente. Srček je narejen ročno iz rdečih vej in potem obdelan, napis je vžgan s pirografom na brezove in  slivove kolute, mačice in polžki so nabrani, pika-poke, metulja in ptička pa kupljeni.




Napis dom je  v angleščini, ker sem si sprva malo drugače zamislila celoto. Črke "je tam kjer je" so nanizane na vrbovo vejico in vpete na srce. Tako dobimo svojo zgodbo. So pa z razlogom temne, bele so preveč izstopale.
 

Ko sem Andrejo vprašala kakšno barvno kombinacijo želi je bilo rečeno rumeno in zeleno. Tako je v tej kombinaciji nastala adaptacija tele voščilnice. Zato jo tudi lepim k Tini in Vladki na njun #62 Ko me inspirira - lastni izdelek kot inspiracija.




Pri iskanju dodatkov za dekoracijo mi je malo zagodlo vreme, vendar je zadevo nehote rešila Majda, ki mi je poslala mandalast objem še za rojstni dan in priložila čudovite cvetke - Majda še tu hvala :)


Ma za danes še ni konec. Na hitro vam pokažem še praznično voščilnico za 52 CCT - po skici.



Ovojni papir, detajl privzdignjen na oval in okrašen s polperlami. Izsek treh zvezdic. Ena iz stare knjige, dve mali pa v 3D iz ovojnega papirja. Tudi trak je narejen iz roba strani v knjigi senčen z rjavo in pobarvan z zlato blazinico. V notranjosti še dve zvezdici iz ovojnega papirja.

Izzivi:
Lil patch of crafty friends #75 - atg
Inspiration destination #143 - atg
Craftingf rom the heart #193-anything goes

Ekola toliko za danes. Pomladne dekoracije še nastajajo, vendar vam bom počasi delala skomine - sedaj je zunaj sneg :).

pa pa
Ne-Ja

15 komentarjev:

  1. Čudovito pomladno dekoracijo si naredila in prepletla veliko raznih elementov v skladno celoto. Pa še voščilnica je v "njenih" barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pomladna dekoracija mi je izjemno lepa, čudovito si vse povezala. Rumeno krilce na zeleni podlagi pa tako lepo sveže...hvala, ker si se nama pridružila :-)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna dekoracija in zelo lepe čestitke
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale kvadratni venček je pogruntavščina in pol...sem slišala navdušenje tam gor pod Golico...kot Kekec je žvrgolela. Kaj se ti vse ne spomniš....V venčkih in dekoraciji si že itak diplomirala. Pa oblekce iz papirja so mi všeč...sem že sama probala pa...ja no...če bi mi ratale bi že pristale na kakšni voščilnici. Pa še novoletna v rdečem....drevo z bunkicami...lepa....

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale venček je nadvse zanimiv in drugačen in lepo si vse skupaj skompletirala in izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno pomlad si pričarala Andreji. Vse je zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna pomladna dekoracija in super voščilnice. Sploh tele oblekice so mi všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful creations. It's interesting to know how you made your frame and those folded paper dresses are gorgeous. I like the simple way you've used our sketch. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  9. Koliko lepega si spet delila z nami - kar rolam gor in dol in sem in tja ... in končno vidim, s čim sem te "rešila" ;-) Tako lepo si vse sestavila, mislila na vse!!! Hvala, si prinesla pomlad ne le k Andreji, tudi k meni :-)
    Uživajta v snegu, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Quelle modernité ! Cette carte est très originale et élégante, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  11. Venček je res zanimiv. Zelo lepo darilo si naredila za Andrejo.
    Tudi preobleka voščilnice je super izpeljana.
    za CCT izziv si pa super izbrala material.
    Želim ti en lušten vikend.

    OdgovoriIzbriši
  12. Neja, zelo všeč mi je kako si se lotila naša skice pri 52CCT in naredila lepo praznično voščilnico :-)) Tudi ostale voščilnice so zelo lepe, predvsem pa pomladna dekoracija.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito darilo za Andrejo. Všeč mi je tudi voščilnica, ta ki te je navdušila in tudi ta v modrem. Res si pridna, tudi ta za CCT izziv je super.

    OdgovoriIzbriši
  14. Super zeleno rumena kombinacija. Oblekica je pa sploh super kjut. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. O, kako lepo si ustvarjala. :-) Meni kaj tako kompleksnega ne bi uspelo nikdar spraviti skupaj. Pri Andreji doma je torej že pomlad. :-) Všeč mi je tvoje ustvarjanje po skici.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar in ker si si vzel-a čas za ogled mojega bloga :).